Manchester - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Auke Laar - WaarBenJij.nu Manchester - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Manchester

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

29 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Hey iedereen die dit leest, haha al met al was Brighton ondaks het niet hebben van een slaapplaats in een Hostel best oke. Ik ben nu in Manchester bij Nick, mijn eerste couthssurf adres. Tot nu toe bevalt het me erg goed, Nick is een vriendenlijke jonge, Gisterenavond gingen we gelijk naar een heropening van een eetcafe waar een vriend van hem werkt. t was super gezzelig. Wel leuk om met de locale bevolking savonds op stap te gaan in Manchester., vandaag nog een dag in Manchester en dan morgen naar Luc in Londen. We gaan waarschijnlijk naar Benny Bennasi of zo, ik ik ook weer veel zin in!

  • 29 Juli 2011 - 12:22

    Maarten:

    Haa die Auke, wat leuk dat je nu eindelijk een couthssurf adres heb en dat het zo klikt met Nick. Slaap je op een bank of in een echtbed. Hoop dat Londen ook weer goed zal bevallen maar Benny Bennasi zeg mij helemaal niets jou misschien wel maar toch veel plezier. Gr pa

  • 29 Juli 2011 - 12:58

    Auke Van Laar :

    Hoi pap ik heb hier een bed, hij woont een een studentenhuis wat in de zomer vrij leeg is.

  • 29 Juli 2011 - 15:51

    Marion:

    Hallo Auke, leuk weer wat van je te horen. Benny Bennasi zei mij ook niet veel maar ik heb hem even gegoogled, wel gezien (nog) niet gehoord. Manchester klinkt goed. Nog veel plezier daar in the United Kingdom.
    Groetjes mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Manchester

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 20081

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: