Basel - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Auke Laar - WaarBenJij.nu Basel - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Basel

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

22 Augustus 2011 | Zwitserland, Bazel

Hoi Ik ben net geariveerd in Basel maar ik was even vergeten dat ze hier nog met franken betalen en dat het hier harstike duur is. Dus verschijnlijk ga ik straks nog naar Mulhouse, als ik hier eerder bij stil had gestaan had ik vroeger de trein uit berlijn genomen en had ik genoeg drinken en eten meegenomen om overdag even rond te kunnen kijken in de stad. Vandaag ben ik ook nog in Frankfurt geweest, even door de stad gelopen en gegeten verder niet veel gedaan. Maargoed, ik kijk wel wat ik nu ga doen.
Op Zondag ben ik berlijn in gegaan, langs de Hakishermarkt met de straat artiesten, potsdammer platz enz. in princiepe heb ik het allemaal al eerder gezien maar toch leuk om weer even te bekijken. Ik ben helaas wel heel erg slordig met me mail omgegaan de laadste tijd, ik zag gisteren (de 21ste) dat ik de 17e Augustus een berichtje op facebook had van dat meisje uit Magdenburg (ken ik van Melt festival) dat ik de 20ste langs kon komen en dat ze ook een slaapplaats had voor me, ik heb me verondschuldigt in een bericht treug maarja t is natuurlijk niet goed.
Het volgende verslag kom verschijnlijk weer waneer ik thuis ben. Ik verwacht morgenavond in Middelburg te ariveren. Basel of Mulhouse - Middelburg moet haalbaar zijn in een dag.

  • 22 Augustus 2011 - 20:19

    Ionne:

    Heej Auke,

    Wel jammer dat je dat berichtje te laat hebt gelezen, maarja, volgende keer beter.
    Wel grappig wat jij allemaal wel niet bezoekt op één dag.

    Tot snel!

  • 22 Augustus 2011 - 20:32

    Frederiek:

    ha Auke, je bent dus weer bijna thuis. Je hebt echt wel de meeste steden bezocht, in een record tempo . het reizen bevalt je goed heb ik wel gemerkt. Ook grappig dat je soms dezelfde mensen weer ontmoet in een andere stad, zonder dat je iets met elkaar afgesproken hebt. Europa is inderdaad "klein"
    Hartelijke groet van Theo en Frederiek

  • 22 Augustus 2011 - 20:44

    Maarten En Marion:

    ik dacht wat zie ik nou, Basel? Je wou er zeker nog een vaggetje bij. Aan die straatartiesten in Berlijn heb ik ook nog goede herinneringen, echt komisch. Jammer van de gemiste slaapplaats in Magdenburg maar niets meer aan te doen. Tot morgen.

  • 23 Augustus 2011 - 02:55

    Auke:

    Haha Zwitserland zal al heel lang in mijn hoofd en de trein had als eindbesteming interlaken, dus na frankfurt te hebben gezien, ik vond het niet echt een jeugdhostel stad dacht ik aan Basel. Uiteindenlijk werd dat dus weer Mulhouse, vanacht niet in een hostel gezeten maar in het cafe met fransen. Opheens zij heen van hun `hey ik ken jou, ik zag jou in Belgrado!` allweer eentje de me eerder gezien had, hij was half servies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Bazel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 20047

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: