Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Auke Laar - WaarBenJij.nu Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Istanbul

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

04 Augustus 2011 | Turkije, Istanbul

Vandaag ben ik net als jan opmerkte over het vorige stukje over de grens van europa gegaan. Gisteren werd ik wakker in een Hotel in deze buurt, ik ging op zoek naar een wasserete en heb mijn was afgegeven, die kon ik smiddags weer school ophalen. Daarna checkte ik in in het Hostel dat Nick uit Manchester mij al advizeerde, hij had inderdaat gelijk. voor 13´ euro pp per nacht internet, bed, en ontbijd. Het Hostel zit op een hele goeie locatie, vanaf de eetzaal had je uizicht op de zee. Die avond met tante Frederiek en Theo afegesproken omdat die ook op het zelde moment in Istanbul waren. omdat het ramadam was was het feest in het park, was erg gezzelig we mochten zelfs nog mee eten. De volgende dag met Frederiek een Moskee en een bazaar bezocht, daarna ook met theo een veerbood genomen naar azie, daar nog wat gegeten en gedronken, een kerkje bezocht en weer treug naar europa. Daarna op zoek naar een Wifilocatie, dat doorde nog wel even maar ik heb hem dus gevonden. Slaapplaats via couhtssurfen is tot nu toe niet gelijkt dus dat word waarschijnlijk een Hostel. oja Nachhtreintrickets naar Belgrado zijn geboekt ik vertrek om 22.00 uur tukse tijd. (21.00 uur in NL)volgende verslag komt dus uit Belgrado waarschijnlijk.

  • 04 Augustus 2011 - 16:50

    Marion En Maarten:

    Dat klinkt allemaal weer goed. Leuk dat je daar met je familie de hort op bent gegaan. Ik denk dat ik best wel een beeld heb van wat je hebt gezien aangezien wij er pas ook geweest zijn. Ben benieuwd hoe de treinreis gaat bevallen. Het is in ieder geval langdurig. Wie weet ontstaat er wel een leuk sfeertje omdat je toch zowat een etmaal met elkaar bent opgescheept. We horen het wel. Goede reis en tot het volgende verslag.

  • 04 Augustus 2011 - 18:40

    Jan:

    Net als M & M ben ik ook benieuwd hoe deze treinreis gaat bevallen. Istambul-Belgrado, een soort Balkan Express dus. Hopelijk snel! Na de grenscontrole in Bulgarije rond 23.00 uur kan je in ieder geval gaan slapen. Gaat het traject ook nog een stukje door Roemenië? (vlaggetje erbij).

  • 05 Augustus 2011 - 08:17

    Ionne:

    Heej Auke,

    Ik zal ook weer een reactie plaatsen. Altijd erg leuk om je verhalen te lezen en ook leuk om te lezen dat je gezellig met Frederiek en Theo hebt opgetrokken.
    Ik heb afgelopen maandag mijn boot verkocht. Ben wel blij dat ik daar nu niet meer over na hoef te denken.
    Verder heb ik maandag en dinsdag van het mooie weer genoten. Het was toen mooi weer in Nederland, nu is het weer wisselvallig.
    En verder ben ik gewoon lekker aan het werk.

    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 20080

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: