Terug thuis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Auke Laar - WaarBenJij.nu Terug thuis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Terug thuis

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

23 Augustus 2011 | Nederland, Middelburg

Hoi, ik schijf nu een berichtje vanuit huis. Gisterenavond ben ik vanuit Bern naar Mulhouse gereden, daar kon ik gelukkig wel met euro’s terecht. Rond half 12 was de stad daar al aardig uitgestorven, ik zag dat vanaf kwart over 11 de laatste trams al niet meer rijden daar. Ik ben een beetje gaan rondkijken en de stad zag er wel mooi uit. Bij een café ontmoete ik wat locale bevolking waarmee ik op het terras ging zitten, maar rond half 2 gingen de laatste cafés dicht en hebben we nog wat buiten gedronken tot 3 uur. Toen ben ik naar het station gegaan, de eerste trein naar Brussel ging pas 7 uur, daarom ben ik iets eerder al naar Straatsburg gereden en heb daar even rond gekeken en ben vanuit daar naar Brussel gegaan, en vanaf Brussel was ik ineens weer in Nederlandstalig gebied. Net in Middelburg aangekomen met mooi weer, ah ik vindt het toch wel weer leuk om terug te zijn. Ik ben direct even langs de spot (locale poppodium) gelopen voor wat promotiemateriaal op te halen.
Ik denk dat ik er binnenkort nog een aantal foto’s op zet en dan is het voorbij.

• 23 Augustus 2011 - 15:22

Auke Van Laar :

P.S een dan de jongens waarmee ik vanacht was herkende me vanuit Belgrado. Haha weer al iemand.

• 23 Augustus 2011 - 15:30

Aurora:

WELKOM THUIS!

• 23 Augustus 2011 - 16:32

Ionne:

Ik zat om 17.00u op het terras bij Rock en toen vroeg ik me af of je al in Nederlandstalig gebied was. Maar toen liep je dus net wel of net niet door Middelburg.
    Welkom thuis!

• 23 Augustus 2011 - 16:39

Frederiek:

Welkom thuis Auke. Nu zit je grote Europa-reis er op. En kan je het normale leven weer gaan oppakken.
    Het zal wel veb wennen zijn.
    Ik heb zojuist nog een paar foto's van Istanbul naar je ouders gestuurd.
    Groet van oom theo en tante Frederiek

• 23 Augustus 2011 - 16:53

Maarten En Marion:

hoi onze zoon is weer thuis, we gaan nu de verhalen even live van hem horen.groetjes allemaal

• 23 Augustus 2011 - 18:44

Roos:

Nou Auke, weer thuis. Gelukkig vind het het 'toch wel weer leuk om thuis te zijn', haha! Wat een avontuurlijke reis met zoveel landen, steden en mensen. Dat neemt nooit iemand je meer af.
    Jammer dat je verhalen nu stoppen, ik heb ze met plezier gelezen.
    Tot gauw!

• 23 Augustus 2011 - 20:30

Auke:

haha oke leuk roos

• 23 Augustus 2011 - 23:46

Jan:

Welkom thuis Auke.
    Vond het leuk je belevenissen te volgen .
    Compliment voor je reis-energie en voor de sociale contacten die je onderweg hebt gehad.