Linz - Reisverslag uit Linz, Oostenrijk van Auke Laar - WaarBenJij.nu Linz - Reisverslag uit Linz, Oostenrijk van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Linz

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

11 Augustus 2011 | Oostenrijk, Linz

hoi, voor mij is dit ook de tweede poging dit stukje er op te krijgen. Ik ben nu in Linz, volgens mij de geboortestad van Hitler, ondanks dat is de stad wel mooi van wat ik tot nu toe heb gezien. De treinreis van Zagreb naar Linz was er mooi, voral het deel door de bergen en skigebieden in Oostenrijk. Je ziet hier ook een rivier ontstaan, volgens mij de Donau. in het Hostel zie ik wijnig jeugd maar de bedden zijn goed, de prijzen zijn helaas niet meer zoals in de Balkan. Ik had net even op nu.nl gekeken en de rellen in Engenland zien er inderdaat niet gezzelig uit, ik weet niet in hoe verre je die sfeer proeft in de goeie wijken. Ik ga straks nog even Linz bekijken en dan kijken of er nog nachttreinen richting Krakau bestaan, dat zou weer een nacht in een Hostel besparen.

  • 11 Augustus 2011 - 15:09

    Maarten En Marion:

    Het is dus toch Linz geworden en geen Wenen zien we. Ik heb ook het idee dat Wenen niet echt een jongerenstad is. Maar dat is zo maar idee van mij, ik weet niet of het klopt.
    Het is dus duidelijk wel weer de westerse wereld aan het prijsniveau te merken. Jammer maar helaas. Je zei dat er weinig jeugd was in het hostel, zijn er dan wel ouderen? Succes met het vinden van een nachttrein naar Krakau. Groetjes vanuit Willemstad

  • 11 Augustus 2011 - 15:20

    M En M:

    Grappig, ik google linz-krakau nachttrein en dan komt auke in europa als 3de en 4de naar boven.
    Maar helaas geen nachttrein gevonden, dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat hij er niet is.
    groetjes m en m

  • 12 Augustus 2011 - 10:24

    Maarten:

    Hoi Auke, oom Jan Heeft nog gebeld omdat hij benieuwd was naar jou reis en waar die misschien weer naar toe gaat. Hij kan je zoals je weet niet volgen op zijn vakantie. Maar wij gaan dat wel aan hem door geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Linz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 20086

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: