Rzeszow - Reisverslag uit Rzeszów, Polen van Auke Laar - WaarBenJij.nu Rzeszow - Reisverslag uit Rzeszów, Polen van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Rzeszow

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

19 Augustus 2011 | Polen, Rzeszów

Dinsdag ben ik met Steef (die amirikaan die in Saoedie-ababie woond) praag in gegaan, we hebben een beetje rond gekeken naar een camera en en pet gezocht in de winkels voor hem, daaran naar het terras gegaan, de heuvels in geweest om een mooi zicht over te stad te krijgen. En Praag is heel mooi. S´avonds zijn we nog naar een aantal cafe´s geweest in een cafe draaien ze drum ´n bass de andere de slagmansclubben (t zal de meeste mensen niet veel zeggen maar dat is een van mijn faforiete bands) wat me opviel in praag dat er veel wiet gerookt word, ook in de cafe´s. De dag erna ben ik vanuit praag weer treug naar Rzesow in Polen gegaan. Ik had in Krakau polen leren kennen uit Rzesow en ik was wel geintressert om langs te komen. Een van hun, Bonka heeft een heel plan gemaakt, slaapplaats geregeld bij een vriend van haar. Dus woensdagavond daar thuis geweest votka gedronken en zo. de volgende dag naar het Zwembad geweest en savonds naar het een cafe gegaan. Was erg leuk om met de locale bevolking om te gaan. Vandaag ga ik weer even naar Krakau om een dag later naar Berlijn te gaan, ik hoop dat Krakau - Berlijn in een dag haalbaar is, anders word het een andere stad.

  • 19 Augustus 2011 - 07:54

    Ionne:

    Hihiej, ik zie het al voor me Auke met de lokale bevolking aan de vodka.
    Klinkt allemaal gezellig en met het uitgaan vermaak je je dus ook prima.
    Als ik het zo hoor ga jij waarschijnlijk nog wel een keer die kant op.

    Veel plezier nog!

  • 19 Augustus 2011 - 08:02

    Maarten En Marion:

    hoi auke, weer leuke verhalen. Zijn camera's voordeliger in Praag dan in saoudi-arabie ? Leuk dat je ook nog een beetje een kijkje kon nemen in het leven van de lokale bevolking.'t Klinkt allemaal erg gastvrij. Goede reis verder naar Berlijn als je het haalt.
    En in Berlijn zijn op het moment erg veel autobranden ze worden aangestoken maar door wie weten ze niet. Groetjes van het thuisfront

  • 19 Augustus 2011 - 20:26

    Jan:

    Hoi, Auke, wij zijn weer terug.Even was ik bang dan je ook in Hasselt (B) was bij Pukkelpop. Daar ging het door noodweer goed mis gisternamiddag. Bij ons in Zd-Limburg was het 's avonds bar en boos met slagregens en o.a. hagelstenen van 2 cm. Van Rzesow had ik nooit gehoord, smaakt de wodka daar? Berlijn lijkt mij "'gesneden koek" voor jou, maarrr.. altijd leuk. Pas daar wel op voor de brennende Audi's.

  • 21 Augustus 2011 - 11:29

    Auke:

    Ja Vodka moest ik maar drinken omdat dat er bij hoord he, in Belgrado en zo heb ik wel gemekt dat je geen `Nee Dankje` tegen de slivovish of zo moet zeggen. En polen zijn inderdaat zeer gastvrij. Jan, nee gelukig geen pukkelpop dit jaar ik vondt het ook schokend nieuws, ik was mogenlijk van plan hier heen te gaan maar het was al vroeg uitverkocht, ik ken gelukig geen gewonde slachtofers, wel mensen waarvan tenten totaal zijn weggewaaid of leeggerooft, totaal niet leuk dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Rzeszów

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 20052

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: