Sarajevo - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Auke Laar - WaarBenJij.nu Sarajevo - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Sarajevo

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

09 Augustus 2011 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Hoi, ik ben nu in Sarajevo en ik kijk straks of ik nog een dag blijf ofdat ik vandaag nog naar Zagreb ga.

Zondagavond ben ik nog met de twee groningers bier wezen drinken in het park, daarna naar een optreden geweest van en servise metal band, niet alleen metal ook rock, en electro en drum n bass invloeden. Het deed ons ook heel erg denken aan Ramstein en bekende duitse band. Een servise vertelde me dat ramstein geispireed was door deze band, wel leuk om te horen. daarna nog even gegeten, en de volgende dag door naar Sarajevo, de treinreis was weer traag en lang, roken in de trein is hier nog gebruikenlijk. sigareten worden ook altijd gedeeld onder andere treinreizigers ook al kennen mensen elkaar niet en dat er kinderen bij zitten maakt ook niks uit, dat is in nedrland toch wel anders. Op het station van Sajevo ontmoet ik nog een andere reiziger uit Oxford, samen met hem ben ik naar een hostel gegaan. super mooi en netjes, alleen er waren weinig anderen mensen waarmee we het gezzelig konden maken, benden sliepen er nog 4 een daarvan kwam ik tegen in de badkamer, ik was verbaast het was die jongen uit Istanbul weer die ik in de slaaptrein had ontmoed, haha. Ik ben met die jongen uit Oxford bier gaan drinken en eten in wel een leuke straat, we onmoeten ook nog Zweden, een Amsterdamse, en iemand uit Manchester. Ik had het over de serie shamles die in Manchester speeld, al lang niet meer op de nederlandes televiesie gezien maar wel in manchester, een vriendin van haar speeld in die serie wel grapig. Vandaag dus meer van Sarajevo bekijken en misschien vanavond naar Zagreb maar waarschijnlijk wordt dat mogen, en bedankt voor de tips aurora.

  • 09 Augustus 2011 - 09:36

    Jan:

    Hoi Auke, Leuk al die contacten waarover je in het verslag schrijft. Het klinkt best gemoedelijk. Rook jij ?
    Voorlopig valt mijn reactie naar jou even stil. Heleen en ik gaan 1,5 week op vakantie in Zd Limburg en ik heb géén laptop. Goede reizen en vooral veel plezier komende dagen.

  • 09 Augustus 2011 - 12:51

    Maarten En Marion:

    hoi auke, wij zitten nu in bruinisse. We zijn vanmogen vanuit Zierikzee vertrokken en dachten aanvankelijk naar huis te gaan vanwege te veel wind. Toen we onder de zeelandbrug doorvoeren vonden we het toch wel weer meevallen en wijzigden onze bestemming naar Bru. Maar het waaide toch behoorlijk hoor 5 tot 6 beaufort. Gelukkig hebben we hier wifi zodat we jouw avonturen kunnen volgen. Leuk dat je zoveel mensen ontmoet, ook grappig van die jongen uit Istanbul. Die serie Shameless was indertijd hilarisch, ik zou hem wel weer bekijken als hij herhaald werd, of worden er nog nieuwe afleveringen opgenomen? Goede reis naar Zagreb en nog veel plezier.

  • 10 Augustus 2011 - 08:35

    Auke Van Laar :

    Hey jan, ik rook gelukig niet nee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 20081

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: