Wenen & Krakau - Reisverslag uit Krąków, Polen van Auke Laar - WaarBenJij.nu Wenen & Krakau - Reisverslag uit Krąków, Polen van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Wenen & Krakau

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

12 Augustus 2011 | Polen, Krąków

Momenteel zit ik in een hostel in Krakau. vanuit Linz ben ik in de middag naar Wenen gegaan, ik heb wenen een paar uur kunnen zien en het ziet er leuk uit. Op het station heb ik nog best lang met een amerikaan gesproken die ook door europa reist. Deze keer waren de reizigers in de nachttrein heel anders dan van Istanbul naar Belgrado, meer oude mensen en gezzinen, mijn deel was wel oke, er waren nog twee backpackers uit spanje waar ik nog mee gesproken heb. Wat ik raar vond is dat ik voor het instappen mijn nachttreinreservering en mijn interrail ticket moest afgeven aan de conducteur, maar ik heb ze treug. Vanmorgen ben ik geariveerd in Krakau, op het station was gelijk een infopunt waar ik info voor een hostel heb gekregen, morgen is het vol geboekt dan ga ik naar een andere en ik weet al welke. Vandaag heb ik ook de was gedaan in een Laundry service & bar, wel slim concept. Ik ben vandaag een beetje rond gelopen door Krakau, er mooie stad. Wel grapig ik liep door een wikelcentrum en hoorde opeens racoon door de luidsprekers, racoon is een zeeuwse band.

  • 12 Augustus 2011 - 17:50

    Ionne:

    Haha, wat grappig dat je Racoon hoorde!
    Trouwens ook wel fijn dat je je treintickets nog terug had gekregen. Ik zou er ook niet helemaal gerust op zijn geweest.
    Hier gaat alles zo zijn gangetje. Ik werk lekker veel in het Zwaailicht. Afgelopen dagen waaide het hard, vandaag niet meer en de zon heeft zelfs even geschenen!

    groetjes ionne

  • 12 Augustus 2011 - 17:59

    Maarten En Marion:

    we dachten al dat je de nachttrein had genomen. Moest je nog toeslag betalen? Ik snap wel dat je het niet zo geweldig vond om je treinticket af te geven. Gelukkig heb je het weer terug. Zijn de prijzen in Krakau een beetje te doen? Wat voor munteenheid heeft Polen eigenlijk? Leuk dat je Racoon uit de luidsprekers hoorde, voelde je gelijk een beetje thuis. Wij zijn nu in Willemstad en gaan morgen weer richting huis. Het kan zijn dat we een of twee dagen zonder wifi zitten en je dan ook niet meer op de voet kunnen volgen. Maar je red het zonder ons ook wel. Als we weerthuis zijn pakken we de draad weer op. In geval van nood trek je maar aan de bel bij je broer of zus of je belt ons maar op. Tot het volgende berichtje.

  • 13 Augustus 2011 - 07:25

    Roos:

    Goed bezig Auke!

  • 14 Augustus 2011 - 08:24

    Auke Van Laar :

    Hey
    het weer is hier oke, soms een beetje regen maar dat maakt me niet uit. De prijzen zijn hier goed te doen en Krakau is geweldig! Ik kan het iedereen aanraden.
    Haha dankje roos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Krąków

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

Terug thuis

22 Augustus 2011

Basel

21 Augustus 2011

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

19 Augustus 2011

Rzeszow

16 Augustus 2011

Praag
Auke

Hoi iedereen Omdat ik binnenkort (deze Zomer) ga rondreizen door europa, en om jullie op de hoogte houden wat ik waar aan het doen ben heb ik deze site aangemaakt. Het idee is om in twee keer te gaan, eerst Engeland, Spanje, Frankrijk terug naar Nederland. En na een scouting kamp en een festival Oost europa te gaan bezoeken. Ik zal wekelijks iets proberen toe te voegen op jullie op de hoogte te houden.

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 20083

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: