Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Auke Laar - WaarBenJij.nu Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Vanuit Rzeszow via Krakau naar Berlijn

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

21 Augustus 2011 | Duitsland, Berlijn

vanuit Rzeszow ging ik naar Krakau, daar vond ik een Hostel aan het centrale plein, deze was wat duurder als de andere waar ik eerst zat maar die zaten vol. Op de kamer waar ik sliep was ook een pools stel, ze vonden dat ik mee uit moest gaan met hun (wel leuk aanbod) alleen ik besloot deze nacht wat bij te slapen omdat mijn trein naar berlijn om 7 uur vertok vanuit Krakau en ik s´avonds nog uitwilde gaan in Berlijn, ik greeg een tip van een vriend voor een Hostel in Berlijn en daar zit ik nu, erg goed hostel. Gisterenavond zag ik een pooster van een feest waar een van mijn faforiete dj´s draaide en daar ben ik dus heen geweest. Onderweg was er een demonstratie waardoor de trams een stuk niet reden. twee meisjes hadden me meegenomen naar de eerste tram halte, ook wwer heel aardig. Ze deden zelf mee aan de demonstatatie, het was tegen de stijging van de huurprijzen in die buurt van 400,- naar 800,- euro per maand in een paar jaar. Daardoorg kunnen de oorspronkenlijke bewoners er niet meer blijven wonen. Ze vertelde ook over het oude oostduitsland, wel grapig dat het bananen en ketcup gesmokeld werden, haha.
Het feest was geweldig, ook nog goeie contackten gelegd voor t feest van Cyriel en mij in Middelburg. Voor dat de hoofdackt Netsky moest draaien sprak ik hem nog even, en we houden nog contackt via facebook. Wel grapig toen hij achter de draaitavels verscheen werd het publiek helemaal gek, iedereen probeerde hem even aan teraken en zo. Het publeik stond heel dicht opelkaar, en het was ook ontzettend warm daar binnen uiteindenlijk was ik totaal doorweekt van het zweet toen ik buiten kwam. Vanmorgen naar de Laundysurvece geweest en nu ga ik de stad in om mooie gebouwen en zo te bekijken. Groeten.

• 21 Augustus 2011 - 14:51

Ionne:

Je bent zo te lezen weer goed aan het netwerken geweest voor drum 'n bass in your face.
    Je ben alweer in Berlijn, langzaam aan kom je steeds meer richting (t)huis.

Groetjes ionne

• 21 Augustus 2011 - 14:54

Maarten En Marion:

weer een leuk stukje. er zijn toch nog veel aardige mensen op de wereld als ik dat zo hoor. die demonstratie kan ik wel begrijpen, je wordt gewoon je huis uitgejaagd. Netsky was dus een groot succes, zou leuk wezen als hij toch te strikken zou zijn voor drum'n bass in your face. groetjes en geniet van de laaste loodjes.

• 21 Augustus 2011 - 18:02

Auke:

Ja, het is toch altijd handig om nog wat contackten op te doen denk ik. Maar over Netsky moeten we nog niet te vroeg juigen hoor maar we kunnen ons best doen.