Manchester - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Auke Laar - WaarBenJij.nu Manchester - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Auke Laar - WaarBenJij.nu

Manchester

Door: aukeineuropa

Blijf op de hoogte en volg Auke

30 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Hoi, vandaag de 2e nacht in Manchester gehad. Met Nick ben ik naar diverse bars en pubs geweest en in het centrum rond gehangen. t was erg gezzelig. Ik sprak nog een pools meisje over dat ik Krakau uit mijn reisplannen hebt geschrapt. Ze vertelde dat het een verkeerde besslising was, nu overweeg ik dus toch mijn reis was aan te passen. Het meisje dat ik op Melt festival onmoete heeft nog geen reachtie treug gestuurd dus misschien skip ik Magdenburg wel. Vanavond naar Londen, Manchester was gewelig. Nick geeft me nog info over een goed Hostel in Istanbul. voor Belgrado heb ik een afwijzing, ik hem nu een ander iemand benaderd, t kost toch wel veel tijd die profiels cheken. Tot het volgende verslag!

• 30 Juli 2011 - 12:40

Maarten:

Klinkt allemaal leuk en natuurlijk vind een pools meisje dat je Krakau wel moet aan doen. En Marion komt nu net nog wat turkse lira tegen die hadden we je nog mee willen geven. Stom hé, het was ongeveer 15 euro. Dus nu moet je nog een keer naar Istanbul.Verder veel plezier nog en een goede reis. Groetjes Maarten en Marion

• 31 Juli 2011 - 12:31

Tessa:

He Auke, ik kreeg je link door van Cyriel dus ik heb even alles gelezen en foto's gekeken. Super leuk!! Het klinkt echt heel goed allemaal en het ziet er ook goed uit! Leuk he dat couchsurfen, m'n broertje doet dat vaak als ze naar Berlijn gaan en dan komen de mensen waar ze zijn geweest later weer naar hier, echt heel leuk, veel beter om met locals de stad te verkennen! Nou zet hem op, voorzichtig en geniet er vooral van! Ik blijf lekker je verslagen lezen! Groetjes ook van Jorn! Tessa